Damn.

Hej hej Tjejer!
Jag har en liten lätt depression i mitt liv just nu, tyvärr!
Har haft öroninflammation så har vart döv och haft åkförbud en vecka.
Lagom tills det var över gick min lilla fot sönder. Så nu får man inte åka på två veckor till. Skjut mig!!
För övrigt är livet bra! 24 minus är det utanför huset idag! Och kallare ska det bli!
Snön är som ett stort kristallparadis!
Mysmorgon med Nella, två riktigt trötta tjejer!
Jobbdax, det kommer man icke undan vare sig man skulle
behöva åka rullstol mellan borden eller hoppa på ett ben!
Peace/ Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0