Måndagsviljan

Jag bestämde mig för att inte simma med strömmen igår
och missade en hejdundrande fest. 
Men jag måste slipa till min självdeciplin,
den är skrämmande dålig,för det mesta faktiskt.
Har så mycket jag vill göra jämt men inte är det mycket som blir gjort inte.
Nu ska jag ta mig i kragen lite här tänkte jag.
 
Spårade & släpade mig själv som en blöt hund i strypkoppel på en springtur 07.00
som gav mig blodsmak i munnen.
SÅ himla skönt!
 
Blev en frukost med havregrynsgröt & avocadoknäckisar, så gott!
 
 
 
Idag har jag på mig min favoritfemitröja!
Världens största luva, mer än perfekt när det regnar!
 
Peace// Johanna
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0