All around the world

Jag har så fina vänner.
Har haft lite otur de sista veckorna, sådär som jag kan få ibland.
En olycka kommer aldrig ensam som sagt.
Tappade Ipoden, blev bestulen på mobilen & sen tappade jag sista mobilen i kaffekoppen.
Punka på cykeln, och ja den skitna historien är oändligt lång. 
MEN så fick jag Jacobs ipod bara för att han är så snäll och bäst,
självklart är det undebart bra musik i apparaten också, Musik & vänner gör en lycklig!
 Nu vänder det känner jag! Heeeeeja!
 
Den här vackra låten har spelats på repeat många av våra galna roadtrips genom åren.
Väcker så fina minnen!
Hoppas ni har en fin lördagskväll!
 
Peace// Johanna
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0