Onsdag i Unstad

Hallå femi grils and boys!

Jag har vart till det arktiska surfparadiset Unstad på Lofoten! Första stoppet på vägen blev i Abisko, vi tog en löptur upp till trollsjön som ska vara sveriges klaraste sjö. Det var en behövlig tur för att få lite lugn och ro i kroppen innan en långtur i bilen.

(Sjön ville inte vara så klar när jag kom på besök, sveriges blåsigaste sjö..nästan)
Efter löpturen åkte vi vidare mot Kabelvåg ute på Lofoten, där sov vi en natt hos Hörnquist och Elisa. Kabelvåg bjöd på valkött, topptur, bastubad OCH en FET kvällssol :)
Efter massa roligheter var det dags för surfcamp life på Unstad. Nästan helt perfekt förutom regnet som bestämmde sig för att slå rot men de stoppade inte vågorna från att skölja in på Unstad.
Sjuuukt kul att få springa ut i vattnet igen med våtdräkt och surfbräda i högsta hugg, reda för face hit by the ocean! De var så kul att det inte ens får plats att skrivas här, shit alltså ALLA borde surfa! just do it! Jag har just börja men jag är redan hooked!
Jag har haft en fin vecka i surfparadiset, längtar redan till nästa gång.
Surfs up dudes // Emilia :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0