Update from Bali!

Nejmen hej!
Bali ar fantastiskt, solen skiner och livet ar underbart!
Har kommer lite bilder som ni kan dromma er bort med, hort att vadret inte ar lika fanastiskt hemma ;)
Idag har jag & Marielle tranat pa att sla kullerbyttor pa bradorna, hela havet ar dott med andra ord. Sen hade vi tavling om vem som kunde vara under vattnet langst och filmade varandras rumpor. Vi far se om det kommer upp en film pa vinnaren lite senare, eller om det blir en film pa Serangans fantastiska rev istallet. Den som vantar pa nagot gott kara vanner! Hur har ni det? Nar har ni bestallt sno? For jag tanker da inte komma hem innan landet ar vitt!
Life is good!
Det blev stort forra veckan, ca 10 fot. sa vi drog till Padang Padang for att kolla pa proffsen!
Padang Padang, otroligt vackert!
Styrketraning 07.00 med en fardigsurfad glad Marielle!
Oakley Junior WT Open Canggu. Helt insane duktiga sma krabater som flog tunt pa vagorna!
Tyvarr ar internetet inte det snabbaste jag har sett, men lovar att det kommer lite surfbilder & smattgott i veckan!
Kanske ett och annat nytt trick ocksa! ;)
Peace/ Johanna


Kommentarer
Anonym

Oh vad jag önskar att jag fick vara där med er nu! Ta hand om er och njut av den fina tiden ni har kvar! Många kramar!

2011-10-26 @ 04:36:55
Anna

Wow! Ja, det är lätt att drömma sig bort med bilder. Undrar när man själv besöker ett solskens– och surfland igen..



/ Femi Anna Pleasure

2011-10-26 @ 09:22:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0