Tok fin jobbhelg.

Chill i fälgen på stortrucken.
Lastvikt och retro lassräknare, vårat nya gps system funkar inte alltid som det ska..
Turister.
Bröderna Rapp bjöd på köttsoppa och Sofia på kladdkaka.
Fem toast av fem möjliga.
Liten bredvid stor.
Grillmys på fjället.
Vicky och jag i skönaste Femi mössorna.
Avslutade helgen med älgfile från älgen som moster sköt igår. klippte Morfars fina silver vita hår, (jag hoppas att mitt kommer bli lika fint när jag blir äldre.) tog en kaffe och pratade strunt hos Tommy tusen så jag skulle orkar köra hem. Nu är det god natt om det ska bli något gort imorgon.
Nästa helg blir det rockabilly fest.
Sweet/Jenny


Kommentarer
malin

SNYGG mössa :)

2011-10-17 @ 19:43:04
Sofia - Tävlingar på gång!

Hejsan! Förlåt att jag är sent ute har inte vart hemma idag.

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2011-10-17 @ 20:20:44
URL: http://smnmode.blogg.se/
Anonym

Ja, mössorna är grymt snygga och sköna :)

Ingen fara Sofia. ibland har man annat att göra. ler..

2011-10-19 @ 23:39:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0