Minnen.

img_9997 (MMS)

Sitter i nattdimman i min lilla truck och väntar på att krossen ska börja leva igen. Har kikat i genom lite bilder från när jag bodde i Australien. Hittade den här fina texten som jag sprang på en helt vanlig dag i Melbourne. There are STARS beneath your feet. Kommer fortfarande ihåg att den gjorde min dag. Hoppas den gör din oxå! Melbourne är för övrigt en av de grymmaste städerna jag vet. Var nog därför det var så svårt att åka vidare. Ni drömmer väl sött nu? Peace out/Jenny



Kommentarer
Malin

den staden måste man besöka nångång! du verkar haft det grymt där :)

2011-10-27 @ 12:10:51
Jenny

Ja Malin Melbourne är verkligen grymt. Du skulle älska det tror jag!

2011-10-28 @ 12:29:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0