Gällivarehäng.

Idag trillade jag in hos Tysken och testade de grymmaste täckbrallorna från Rhythm, storlek large, kanske behöver small så de inte ramlar av när man ska shredda järnet i backen.. Kan det inte bli vinter nu?
Dem passar sjukt bra till Femi tröjan Love och favoritmössan Timor.
Kanske måsta ha jackan oxå, fast modell mindre, vad tror ni? Kom hem med ett par shyssta vantar från Sox gloves och även ett par strumpor så jag inte fryser om fossingarna.
Vi har redan beställt kläderna från Femipleasure sommar 2012, Galet svårt att välja, jag vill ju ha allt..
Såhär kan man oxå Gällivarehänga.
Jag och Vicky en sommarnatt att minnas.
Tandem longboard, har man bara en får man åka två..
Sweet dreams/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0