VOFF.

Tänk om man skulle få vara lika cool som kidsen och shredda runt på den här grymma DREAMS brädan från ALLIAN. Kidsen kommer regera i backen med den här rockern! Femi Pleasure fortsätter att producera schnygga kläder som den här hund tishan *Voff* Vänta bara till ni får se sommarkollektionen 2012.
Idag bjöd pappsen på frukost efter ett fint morgonträningspass. Sen hämtade han hem skotern, jag brummade fram på det en centimeter tjocka snötäcket.. Let it SNOW!! Man är ju desperat. Kommer ihåg när jag pratade med Hanna för nåt år sen, hon var överlycklig för att det snöat ca en centimeter i Malmö och berättade att det var en man som åkte längdskidor i Pildammsparken. Då tänkte jag att folk är allt bra tokiga. Nu är det jag som är tokig!
Over and out/Tok Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0