Parkpeppad!

Johanna är åkpeppad i Femi Pleasure hoodien Bati.
Min Allian Prism Girl bräda är galet kul att köra park med.
Jag fick till några snygga boardslides i skönaste Femi Pleasure hoodien Love
Johanna bonkar tunnan.
Alexander visar hur man gör en 360 på boxen.
Jag blir galet peppad när jag åker tillsammans med Johanna.
I natt har det varit plus grader och regnat så det är sjukt glatt ute nu. Fick köra söligt hela vägen från jobbet imorse för att inte kana av vägen. Nu ska jag stada bort allt damm från helgen innan det är dax att åka på jobbet igen. Måste hinna dansa snödansen oxå!
Puss/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0