trettiårsjanne.

Husbandet hoppade upp på scenen och dansgolvet fylldes.
Janne och Jonas har fyllt 30 i år så igår bjöds det på fest. Fick en rebus förra veckan som man var tvungen att lösa för att få reda på när och hur det skulle firas. Trodde inte det där med rebus var min grej men efter lite knåpande så knäckte jag den. ler stolt.
Ljugarhörnan.
Det lektes massor.
Fina flickor.
Mys och mina fina skor.
Eftersom jag jobbade hela långa dagen och det firades hela natten fick jag ta en snabb skate när jag kom hem, är det skate vecka så är det.. Gav en godnatt puss till Ögglan som vaktar i hallen och kraschade i min säng.
Man får tacka för en grymt fin festkväll i goda vänners lag!
Här kommer bilderna från fredagens skate!
Tysken har ögonen på oss.
GLAD Lucky Femi Lady i Sandiego hoodien.
Puss/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0