There's a party in my mouth

and you're invited

Det är lite så jag känner i dag på jobbet. Festen startade i min mun. Jag bjöd in alla kollegor på jobbet och nu är det party. Nej, men var på pressbyrån nyss och köpte Läkerol Samba Licorice. Ritkigt goda. Nu kan jag jobba på igen.
Samba Licorice

Annars så tycker jag att det är lite varmt för att snart vara min födelsedag. Ska det inte börja snöa snart? Kanske om det är det enda jag önskar mig i julklapp.. Så, då gör jag det.

Kära jultomten
Jag önskar mig en sak i julklapp, och det är snö.

Vänliga hälsningar Anna




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0