Snöyranmingel.

image description
Jag älskar pepparkakor.
image description
Sabina och Johanna är galet peppade.
Julölprovning.
image description
Klassfoto.
Rolf tog kvällens snyggaste bild.
image description
Jag och bästaste Ronnie.
image description
Glada festprissar.
image description
Förfest innan SNÖYRAN.
image description
Jag och Sabina rockade loss när IKAROS spelade.
Flanders blev Kingen av Yran.
image description
Trötta fötter.
Det har varit en fullspäckad helg, Johanna och Sabina kom hit för att yra och de är kvar än. Det är lätt att bli kvar nån dag extra i Gällivare. ler. ALLIAN teamet, Random Bastards, cyklisterna och Flanders från Ruff Riders levererade shnygga tricks både i hoppen och på dansgolvet! Några tråkiga skador så här när åk peppet är som störst i början på säsongen. IKAROS och Raised Fist stod för musiken. Vi körde grymmaste movesen på dansgolvet hela helgen.
Nu har jag inte tid att skriva mer för vi ska upp och shredda boxar på Dundret innan Sabina och Johanna ska åka hemåt.
Over and out/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0