Snälla väder gudar ge oss SNÖ!!

Åh så fint, tänka att få leka i snön som Bambi.
Jag dansar snödansen varje kväll i hopp om att vakna varje morgon och få se ett snötäckt Dundret. Det har jag längtat efter ända sen jag flyttade hit, bor ju just vi Dundrets fot.
Anna här har det varit 5 plusgrader idag, går ju inte ens att göra fejk snö då..
Aja, gör väl ett försök på snödansen igen och sen ska jag drömma om snötäckta fält.
Snälla väder gudar! Jag önskar mig SNÖ på Dundret och minus grader så att snön får stanna kvar! Jag kan skicka en karta om ni har svårt att förstå er på GPS:n
Imorgon blir det tidig uppstigning för en morgon gym session så man är redo när snön väl kommer.
Ni har väl anmält er till Snowboard campet under SNÖYRAN? Om nu vädergudarna inte låter ens fejksnön komma så får vi köra barmarksträning. En galet kul helg kommer det bli!
Sov gott!/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0