Pura vida!

Tjena surfnissar!
Ingen snö, ingen skidåkning eller brädåkning, vad hände med vintern?? HOHO!!! Ett stort eko uppe på dundrets toppar, kommer det bli snö till jul?? i så fall kommer snöfligorna vara vita även i år? kommer tomten komma fram med sina renar? Många frågor inga svar..MEN här gråter vi inga floder för på lördag lyfter planet till Costa Rica, ska bli så GALET härligt att komma bort till havet och vågorna, sand mellan tårna, frukt smoothie i handen, och SURFET, ska bli så kul att träna o träna på den där jäkla surfbrädan, jag lovar att jag kommer vilja knäcka den, men också gifta mig med den, de kommer bli GÖTT!!
Ha de så kul gott folk så hörs vi om några veckor :)
..och Jenny & Lina om det nu skulle komma någon snö innan jag är hemma (vilket de troligen kommer göra..eller??) så kan ni väl ta och leka i snön för mig...bygg en snögubbe så bygger jag ett sandslott för er ;)
Puss och kram // Emilia :)


Kommentarer
lina

Meeen emilia !! vad mysigt du kommer ha, du får pilla tårna i sanden lite extra för oss så lovar jag att jag och jenny kommer göra en superfin snö ängel när snön kommer :)

kramkram

2011-11-16 @ 19:30:23
Jenny

Ja Emilia vi kommer stå för snö änglarna! och nästa surfresa hoppas jag att jag kan följa med på! Du måste te en fin våg åt mig! vi måste ses innan du drar oxå! dejt imorgon el fredag?

2011-11-16 @ 23:14:27
URL: http://femipleasure.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0