Pre Season Weekend!

Helgen har varit full med bravader!
Bl.a Ripcurl filmpremiär, Second Hands filmpremiär, Gbg Railbattle VC, Looptroop & Petter!
Så himla rolig helg! Är sjukt pepp på säsong och massa snö NU! Det bara pirrar i HELA kroppen & vet ni vad, jag tror det kommer snöa här i lilla Trollywood imorgon!

Om min önskan går i uppfyllelse ska jag hoppa från taket på huset! Det kanske inte kommer tillräckligt med snö, men vem vet! Moder Jord har ju chockat oss förr!
Nella kom motvilligt hem från Norge i helgen! & det gjorde mig megalycklig!
Gbg RailBattle, dålig bild men dom var GRYMMA!
Sjukt pepp på att äta upp parken i vinter!!
Gymnasterna testar smidigheten, vad tycks?
Förresten så ÄLSKAR jag detta Femilinnet, jag bor i det!
Helgen avslutades med Trollhättekebab, bästa pizzan i världen för er som inte testat!
Myseftermiddag hos Thall & sen var det dags att köra Nella till bussen, tyvärr!
Peace/ Johanna


Kommentarer
Anonym

Stökmaja - skulle inte du komma hit snart??

/ sexy long legs

2011-11-08 @ 17:02:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0