Lussemaskar som säger MJAO.

Bakade lussekatter med mami, mina såg ut som maskar, men jag lärde dem att säga MJAO ändå.
@FemiPleasure tröjan #Fifi är grymt sköööön.
Jag och Pappa varit i Paradiset Avvakko och sladdat med skridskorna.
Pappa på skrillorna. (ser ni sladdspåren)
Nu ska jag skopa upp Linatex och dra ner på stan för invigningen av SNÖYRAN tyvärr så kommer inte Dundret öppna liftarna till helgen då vädergudarna spelar oss ett spratt, men vi ska ta mig tusan upp i backen, det finns snö man kan åka på. ler.
Hörs snart/Jenny Starfighter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0