Hallå alla trötta gamla Spöken!

Nu är det verkligen dags att snön kommer tycker jag,
& det vet jag att ni tycker också!
Börjar bli sjukt tråkigt att bara vänta, vänta & vänta!
Buuut, exakt två veckor kvar idag tills man befinner sig i Snöriket St.Anton!
Det enda jag har letat fram hittils är mina käraste ägodelar -BRÄDORNA!
Dom står så vackert i mitt lilla hus & bara väntar på att få känna snön igen!
Nu ska jag bege mig mot jobbet! Glöm inte att det är Fars Dag idag!
Kan ni inte kommentera lite mer kompisar?
Ge gärna förslag eller önskemål på vad ni skulle vilja se mer av här på bloggen!

Peace/ Johanna


Kommentarer
Jenny

Ja Johanna idag är jag ett trött gammalt spöke. Det ryktas om att Sverige inte kommer få någon snö i år, MEN vi hoppas verkligen att de spår fel!! Är det nån snö i St. Anton än?

2011-11-13 @ 13:34:01
URL: http://femipleasure.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0