Back in Business!

Ibland lönar det sig visst att jobba på karman!
Imorse sken solen så fint genom dimman, nästan som i en skräckfilm. Fast det var lite vackrare än så!

Västra Götaland är tyvärr fortfarande grått & dimmigt istället för vitt & underbart!
Min dröm gick inte i uppfyllelse, vilket kanske var tur så jag slapp bryta alla ben redan, säsongen har ju inte ens börjat!

Btw så gick Franklin igenom besiktningen FELFRITT, & det är det mest omöjliga som kunde hända nästan! Han är pepp inför St.Anton en runda till helt enkelt!

Sen bar det av mot jobbet! Exakt en månad sen jag lekte där sist så var lite rädd för rödvinet, som jag så gärna spiller ner på dem jag inte riktigt gillar.. Hehe!
Men jag höll mig, det gick fantastiskt bra & idag var det Jubileumsmiddag & modevisning på schemat. Jätteskoj!

Förresten så har jag & Nella investerat i en GoPro, så nu jäklar tjejer ska ni få se på roliga grejer!

Nu ska jag klia Jennie på ryggen & be till de högre makterna
under min skönhetssömn, GE OSS SNÖ NU!
Peace/ Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0