Min oförglömliga helg

Man tror inte det, men allt kan hända Anna. Nu ska jag berätta om min sjuka helg..

Tre damer från Holland kom förbi mig. På fredag går jag till den 25–års fest som vi alla är bjudna till, tjejerna ska komma sedan. De får karta, adress och nyckel. Anna går. Klockan går. Fester går. Holländskorna kommer dit en sväng men går sedan hem för de ska upp tidigt. Ut, alkohol, fylla och efterfest. Dagen efter inser jag att jag har tagit fel nyckel, tjejerna har låst, droppat nyckeln och sedan åkt. Jag är utelåst.
Faan.
Då kontraktet på lägenheten inte står på mig, och hans som den står på är utomlands, kan inte ens Securitas göra något.
Faaan igen.
Kommer till mor på söndag, försöker med magnet och smicker. Men inget funkar. Skulle spelat match på söndag, men kan inte följa med för har inga skor.
Fan.
Måndag kommer, Anna ska jobba, men det går inte för min dator är inlåst hemma.
Fan igen.
Killen som står på kontraktet landar i Danmark från sin resa, ringer hyresvärden och godkänner mig. Han möter upp mig kl. 15.00 och jag kommer in.

Svenska pannkakor som jag och Mårten bjöd tjejerna på! Mums.
Me, ready for da party. Nathalie fyllde 25 år och det skulle banne mig firas!
Dagen efter fredagen, kom hjälten Sarwe med pizza. Han själv var inte lika pigg, speciellt inte när han fick fel pizza. Inbakad sa han, fick en utbakad med räkor. Trött kille.
Avslutningsvis, när jag väl kom in i lägenheten, fick jag syn på denna lapp.

My amazing ladies, Laura, Manon och Malou, thank you for two amazing days. And it's not your fault I looked myself out, it was all about me. Miss you al ready, hope to see you soon.
Aaaaoooooooo
Xxxx Anna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0