slutt trudilutt

Nu var det slut på det roliga, har haft stört fina dagar på brädan i björkis och gränsen, riktigt slask före nu på slutet..GÖTT! skulle hängt med till gränsen idag för ytterligare slaskåkning och en tur dag i morgon MEN jag fick lite ont i halsen idag så jag vart sjukt opeppt. Planen var väl att åka hem på söndag men så opeppt som jag var så var de typ omöjligt, så jag kasta mig på tåget hem till Gällivare, rätt fint att komma hem efter dryga 3 månader uppe i fjällen! Nu har jag semester i ca 3 veckor sen ska jag tillbaka till fjällen men denna gång blir jag bosatt i Abisko för att jobba, det ser jag fram emot! Men innan dessa ska jag hinna med lite roadtrip, yeah!

JAG måste gå på coop i morn, fatta kul med så mycket mat på en och samma gång, frukt, nötter...åh tänk en stor påse med naturgodis..magiskt gott!

Har inga bilder på den här datorn..men ska fixa fram lite shysst pix i ett senare inlägg!

Men dudes ha de så kul ute i solen de kommande dagarna!

Ninja kick
// Emilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0