Vill ha.

*
Idag har jag träffat mosters finaste små valpar. 6 stycken huskys. De är bara för söta, fyra av dem har blå ögon. Kattla charmade mig direkt och jag vill ta hem henne nu. Men det är ju inte bara att skaffa en hund för att de är söta. Man ska ha tid och uppfostra den lilla och kanske inte planera att dra utomlands ca 1-2 månader om året. Då måste man ha någon som ställer upp till 100 procent osv. Sen skulle hon nog bli tokig i min lilla lägga. Men det är aldrig fel att önska. Vil ha, vill ha, vill ha.
*
Nu ska jag packa väskan för imogon bär det av mot Umeå för att sedan rulla vidare mot Stekholm på torsdag. På fredag är det nämligen 30 års galej för Steven.
I natt drömmer jag om att få en liten valp som heter Kattla.
Sweet/ Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0