Sälen!

Hallå chickas & chickos!

Just nu hänger jag i Sälen för att valla lite skidor inför Vasaloppet, stämningen är på topp i och utanför vallaboden. Vi hinner även glidit runt på skidorna i solen, helt sjukt härligt! otur att jag glömde få med mig brädan bara, det hade vart shysst att bränna av några puderåk i solen..men men nu får jag hålla mig till längdskidorna :)

Ikväll blir det Björn Rosenström uppe på lindvallen, sköjj! Har tyvärr inga bilder att bjuda på men när jag kommer tillbaka till lapplandet så ska jag slänga upp lite pix från min lilla tripp!


Smile / Emilia :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0