Kalasfint.

Idag fyllde Evelina min gamla klasskompis flicka 6 år. Det är nästan skrämmande hur snabbt tiden springer förbi.
Fiskdamm är väl klassiskt men oxå obligatoriskt på barnkalas. Jag fick bara botten napp, men var lika glad för det.
Uppstoppade ripor hänger i taket på fjällstugan uppe på Dundret, där tog jag en kopp kvällste med Hanna och Maja. Det var med Hanna jag var ute på min första backpackresa. Bali, Malaysia och Thailand, 7 år sen är det nog nu. Hanna är oxå en gammal klass kompis som jag även gick gymnasiet Dräkt och Design i Luleå med. Hon har tyvärr lämmnat oss och blivit stadsbo i Malmö och glömt bort hur fint det är att vara i skogen. ler.
Jag tar en funderare och spanar ut över Gällivare. Love it.
Sweet dreams/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0