Johanna är tillbaka!

Hej alla Femigirls! Har varit lite torka på internetlivet det sista, det händer då och då ju!

Det har hänt en del sen sist! Slutet av säsongen var iallafall sjuk. Blev solplattan i bikini istället för slaskskoj, för snön den bara försvann! Vi åkte på lera det sista, var en upplevelse det med!





Sen bar det av hemåt, & nu har det snart gått två månader! Jag jobbar för fulla muggar på Hovås Golfkrog i Göteborg, precis vid havet - underbart!

Idag skulle jag ut och slira men istället tog jag tag i mitt liv och pysslade hemma. För imorgon blir det Karambakalas med tjejerna, för man fyller ju år på söndag. Ett år äldre är lika med ett år vettigare! ;)

Håll ögonen öppna, jag är tillbaka!

Hur har eran vinter/vår varit??

Peace / Johanna



Kommentarer
Jenny

Äntligen!! Har saknat dig här juh! puss

2011-07-03 @ 20:58:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0