femi husbilen

hallå alla!
Jag har varit land och rike senaste veckan för att hämta hem en femipleasure husbil, en gammal vwbuss! den var på västkusten. Full av förväntan hoppade jag på tåget..men det visade sig att den var inte lika fin på bild som i verklighet så därför blev det ingen affär..TRIST för jag hade sett framför mig hur fiiin den skulle bli!
Semester på västkusten, göteborg, stockholm dock utan husbil..


23 tim tågresa..en bok räddade mig, tack!


..Västkusten var fin, dopp i havet från stora stenblock och sol, massor med båtar, segelbåtar, grillning ute på fina platser..
..sen var det dags för GÖÖÖÖTEBORG..försenade spårvagnar..gothiacup var viss i farten, LISEBERG...atmosfear..146 meter upp i luften, 110 km/ h ner. Svar JA det var nära döden upplevelse! skor i träden, indisk mat..mums!
sist men inte mins Stockholm, kära huvudstad..tidiga morgnar, tunnelbana, afrikansk mat..äta med händerna, folk..folk, mycket folk..människor!
Härlig semester nu är jag back in town gällivare redo för nya roligheter!
vi hörs i morn gott folk!
EMILIAAA! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0