Puder luder.

Idag tog vi på oss snöskorna igen på jakt efter det vita guldet. Det har snöat massor och jag har hittat mitt nya favorit åk på Dundret. Det krävs en hike för att ta sig dit men det var verkligen värt det.
Har även insett att splitbord är grejen man måste ha.

Nu har jag med hjälp av världens bästa pappa just skottat fram släpet och lastat skotern för imorgon bär det av mot paradiset och nya äventyr.

Idag blev det inga bilder alls. Man hinner inte tänka på sånt förens man är på väg hem igen.

Här är en bild från i våras, Filip på toppen av Narviksberget.
Grym utsikt där uppe. Hela dagen var grym.



I natt sover jag gott. Det gör man efter fina dagar med mycket friskluft.
Sweet dreams /Jenny


Kommentarer
Filip

Bra jobbat!

2011-01-23 @ 14:51:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0