Mysigt värre

Igår tog jag med mig Sabina, Strumpan och Dimva på äventyr till Avvakkos skogar.
Vi tog skotern upp på Avvakodundret och kikade på solnedgången.


Strumpan testar pappas skoter.


Vy från berget.

Vi parkerade skotern och selade hundarna för en två mils tur i fullmån skenet. För att bli varma igen kokade vi ihop en grönsaks soppa. Sen hoppade vi på skotern igen och körde till Fia's tältkåta där vi ställde iordning för vintern och spenderade natten.

Sabina styr.        Peppade hundar.       Varm dryck.


Glögg på uppvärmning i kåtan.


Trötta tjejer.

Tror det var runt -17 grader inatt, men vi höll igång elden och hade varma vinter sovsäckar. Jag frös inte alls det vara bara mysigt.


Jag har aldrig sovit så gott.

Idag testade jag Allian prism girl brädan på Dundret. Den är grym, bara måste ha den.
Opistad pelikansväng i månskenet var inte alls dumt. Avslutade med en kaffe i fjällstugan.
Living the good life:)

Nu är jag tillbaka till Avvakkos skogar. 

Mys på / Jenny


Kommentarer
Emilia

Men ååh så himla mysigt! Kul att du gilla prismen ;)

2011-01-20 @ 07:50:05
Lina

MEn vad ni har de mysigt !! Nu är vi nere i france och shreddar på !! pipen är galet bra !!



Puss på er !

2011-01-22 @ 16:37:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0