Hej Allihopa!

Hey Hey hEEEEEY!

Det går ju ens inte att be om ursäkt för hur lång tid det har tagit för mig att hitta tillbaka hit!

Nu sitter jag i jobbets kök och dricker öl, mycket gott. Öl är det bästa som finns, förutom snö såklart! Men dom går hand i hand faktiskt!
Annars,  St. Anton är lika awesome som vanligt såklart! Men jag hoppas att vi får lite mer snö snart!

Jag lever iallafall kompisar! Ska hitta kamerasladdidadden och swoopa in lite bilder snart från underbara alperna också!

Imorgon ska jag dra mig till parken och leka lite, till och med solen ska kika fram på bergen! Mysigt!

Hur har ni det där hemma och i resten av världen?

Peace/ Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0