Julmys i hängmattan.

Femi outfit. Mössan Loza finns i vitt på Mondo i Gällivare.
Jag har bakat pepparkakor i massor med bagare Grahn (pappa) Han är en rackare på att kavla ska ni veta! Farmor och Farfar hade Grahns Bageri när jag var liten. Det enda jag minns är att jag och pappa alltid gick ner och tjuvåt marsipan ur marsipanburken. Mmmm.. Vi lyssnade på pappas favorit LP skivor och sjöng älgarna demonstrerar när vi höll på att bränna pepparkaksälgarna i ugnen.. Jag har julpyntat, druckit glögg och myst runt.. Har dock inte köpt många julklappar än, så vi får se om det blir några.. ler.
Musik när den är som bäst! Jag älskar de knastrande ljudet när man slår igång skivan.
Förskotts julgåva av far. Kung Bore som sett till att vi fått SNÖ! Med honom dansar jag snödansen varje kväll!
Pakisa älskar min sittkudde från Thailand, det gör jag med!
Mitt i julpyntandet kom min hängmatta (som jag fick i 25 års present när vi var på Bali för typ 2 år sen) fram.. Den hänger fint mellan mina balkar i taket och i den somnar jag lätt om kvällarna. Bara sanden mellan tårna som fattas. Bali I MISS U!
Nu ska jag lägga mig med täcket i hängmattan!
Sweet Dreams/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0