Julmys med de finaste.

Peppad pepparkakstjej i #Bati tröjan på väg på julmarknad i Kåkstan.
Vi träffade Griffin och tog en fika.
Johanna hittade finaste björn kniven.
Det är så galet mysigt att gå på julmarknad i kåkstan, vi köpte ljus, yllesockar oxå hittade jag ett jättefint fjäderörhänge som var gjort på tjäderfjädrar. Nöjda och glada åkte vi till Johannas mamma på fjärdeadventsfika, hon bjöd på godaste hembakade bullarna.
Åkte vidare till bästa mammsen och fick älgskav med mos och grönkålsstuvning. mumsfillibaba!
Sen fick jag finfrämmande av mina gamla Kulledjur, vi har druckit lite glögg och ätit lussekatter, pratat gamla minnen och firat E-Ms och Runes 10 årsdag. Var så fint att se dem allihop!
Nu ska jag lägga mig i hängmattan och drömma mig bort en stund.
Sweet Dreams/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0