Supermys med killen

Snart åker han upp till Sälen, det lilla svinet, för att jobba och leva loppan. Utan mig. Så vi tog en middag ute på byn för att kose oss lite extra innan han far norrut. Kärlek i mängder.
Trerätters. Sniglar. Fläskfilé. Kaffedrink. Mums.
När vi kom hem somnade jag, i vinruset, och Mårten hade gjort en fin mise en place till mig. Frukost med resorb, nötter, flingor och en banan. DET är kärlek.
Så när jag kom till jobbet var jag såhäääääääääääääääär glad! :)
Nu är klockan halv fyra och mina krafter håller på att ta slut. Men först ska jag på ett fotouppdrag, som roligt nog är med min mamma. Hon ska snacka gymnasieval med kompanjonen Calle och jag ska fota henne efteråt. Wish me luck!
Puss / Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0