SNÖ och ledigvecka..

img_6870 (MMS)

Snart går ledigvecksingnalen. Det har snöat hela förra natten och nu har det just börjat tok snöa :) galet fint! Blir dock galet halt i gruvan och det är inte jätte kul att sladda omkring med ett stort as till maskin. Men vi har grymma traktor förare och hyvelförare som grusar och sladdar våra vägar så vi kan köra trots snökaos.. Blir frukostmöte hos Kosmos Katten, sen hem och sova nån timme innan jag ska knuffa mig ur sängen och ta mig ut på en hike upp för Dundret för dem har tyvärr inte öppet liften på måndagar. Fast då blir det ju bara mera puder till mig! Alla är ju inte puderluder och orkar gå upp i backen.. Vi hoppas att det snöar i ÅRE oxå så bräd och skidtestarhelgen blir av nu på fredag-söndag. För isf. så ses vi där! Sweet/Jenny



Kommentarer
Theoelle

Very interesting site --- quite informative

2012-07-26 @ 07:33:25
URL: http://theoelle.blogoom.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0