Kafferep med Mommo.

img_3805 (MMS)

Idag (igår) hann jag inte heller hämta julsakerna, men jag han vara förbi mormor på kafferep med mami och få lite julstämning. Mormor och en annan dam på boendet hade klätt granen så grann och mormor var så fin i sin lusekofta, jag vill oxå ha en sån! Ringde till kusin Malin och sjöng en trudelutt för det var hennes födelsedag. Ska skicka ner en fin present till veckan. Har hämtat enris från mami, så det kommer iaf. lukta jul hos mig nu. ler. Oxå Blev jag bjuden på gomiddag hos moster Anita. Det var min dag, hinner inte med mycket dessa nattveckor. Har rullat på riktigt bra inatt inte ens lite trött i ögat. Hoppas ni sover gott! Puss/Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0