Julpynt och 994 de e najs!

image description
Igår när jag skulle julpynta hemma insåg jag att min kartong med julpynt måste vara kvar i Pappsens förråd. Typiskt, får ta tag i det idag när jag vaknat ist..
När jag kom till jobbet har någon fin jobbarkompis hängt en julkula i
trucken jag kör. Mys.
image description
Inatt blev jag lastad av 994 som är en jätte stor traktor. Den e najs!
Jag har fått 4 snowboard dagar hittills, men nu har det regnat 2 dagar och varit plusgrader så vinter depressionen är nära.. Men inatt började regnet likna snö. Väl hemma har det snöat nån centimiter och hoppet om att få kliva upp och skotta finns! Jag dansade snödansen på truckperrongen halva natten! Det kanske funkade. Hopp om många snowboard dagar finns!
Nu har jag druckit mitt morgon te och ska hoppa i säng.
Puss/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0