Julen är här

i dag är det äntligen jul! Jag har vaknat och ska snart packa ned alla julklappar i julsäcken för att åka upp till mamma och pappa. Alla syskon är hemma så det blir full fart och massa mys i dag. Granen står så fin i mitt vardagsrum.
Denna vecka har jag haft uppesittar kväll med Ronja, vi slog in paket till halv två på natten. Vi var ambitiösa och kreativa i början men när klockan blev över tolv så var det mest prio på att få in dem där nedrans presenterna i något inslagningspappr, hur det såg ut struntade man som i. Mysigt med glöhh och pepparkakor med blåmögelost. Mumma°
Sedan så hade jag en fix och trix kväll i går, bakade vörtbröd (riktigt nöjd blev jag) och lagade köttbullar. Fin fina grejor vettni!
Jag önskar er alla en dunderfin jul! Puss / Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0