Juldagskul.

Risse och jag i #Miss linnet.
Finaste näbbskorna.
Peace.
Efter jobbet på juldagen minglade jag runt på några fester. Träffade många gamla vänner och bekanta trots att jag inte orkade springa på krogen. Fick en flashback om hur jag och Erik satt i deras lillrum förra året på judagen och snackade om att jag borde köpa en stuga i det stugområdet där jag bor nu. Ett år senare och det har blivit verklighet. ler stort.
Finaste vodkan hittar man i Rysslan.. Eller iaf den finaste flaskan!
Finaste mössan hittar man på secondhand!
Hoppas ni haft en oförglömlig juldag om ni kan minnas den!
Puss/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0