Helg och snö !

Vilken helg!!
Lördag for vi upp på dudndret för att shredda lite, de var lite hårt men oj så kul och vara tillbaka på bräda! Peppet var över 120 % och alla hade glada miner och röda kinder..
Efter ett par timmars körning for vi hem till Tysken på andrasidan och bakade en legendarisk pizza å tog en varm och skön bastu !! MMMmmm :P
Araben kockade souvas som skulle på pizzan
Jag mycket nöjd efter bastun och i väntan på pizzan, blev även kallad för rumpnisse... ser ni nån likhet ?
Söndagen kom och jag vaknade tidigt och såg en massa pow pow ute !!
Kl:10.00 var vi start klara i liften, där väntade 15 cm ny snö i hela backen... vi fick många åk i pudret, gissa om jag var glad :)
Eftermiddagen blev helt klart också legendarisk! Vi for upp till kåkstan på jul marknad och skulle ta en fika.
Där blev vi väl bemötta av en gammal legendarisk rallare, Nisse Hennix.
Vilken karl, 90 år gammal satt han och berätta historier om mexiko och rallar tiden och sjöng en massa fina gällivare visor!
Här är han iklädd sin mexikan hatt och sjunger visor på spanska.
Efter denna helg är man glad och avslappnad i kroppen.
Nu väntar en hård vecka jobb, å när jag kommer hem igen blir de bräda under fötterna med bästa vänner!
// Love Lina


Kommentarer
Jenny

Lagomt avis får jag vara.. Varför kan man inte alltid vara ledig när det snöar?

2011-12-05 @ 14:30:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0