Ensamt barn

Jahopp, då har killen lämnat mig och Halmstad för Sälen :( Nu ska jag behöva vara gräsänka till.. ja jag vet inte hur läge (sant kan bli februari kan bli april). I söndags for den rackaren med slirar bilen norrut.
Bilen ställde han utanför i mer än en timma, skulle bara packa den full, men så kom han inte ritkigt iväg i tid. När han sedan skulle köra så hade han fått böter av Securitas på 500 kr! Aj aj aj..
Men jag vet att han är kär så han får åka iväg en sväng :)
Blundar man riktigt hårt så känns det nästan som att någon pussar tillbaka.

Bara så ni vet så kan jag behöva lite pepp från er alla där ute för att klara av vintern utan min man.
Love/ Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0