Apt, skate och tjuvsnusande.

Igår hade vi Apt med jobbet i lokalen som ligger dörr i dörr med skatehallen. Så jag passade på att öva lite, högklackat är inte att rekommendera, inte barfota heller. Fick låna Malins skor som var två storlekar för stora och då gick det väl sådär..
Jag har så fina arbetskamrater. Igår höll vi på att skratta ihjäl oss!
Oxå tjuvsnusade vi lite..
Tack för en galet fin kväll!
Nu har jag tänt det fjärde ljuset oxå käkar jag pepparkakor till frukost. mums.
Idag ska finaste Johanna komma in från byn och vi ska gå på julmarknad i kåkstan!
Sweet/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0