Grått..

img_6309 (MMS)

I natt vill jag ge BIG UP's till mina kära arbetskamrater som kan förgylla en grå och gropig natt till en rolig. Vi har Smurfen, Kent agent, disco kungen som även är maffia boss.. Chefen på tippen som just drog en trudelutt till mig för att jag inte har någon radio. By Spejarn, Buster med flera, orkar inte nämna alla för det kommer ta hela morgonen. tack för ännu en uthärdlig natt. Blir nog en morgon bastu så man får sträcka ut ryggen lite innan det är dax för sängen. Sen är det bara en natt kvar till våran välförtjänta ledig vecka. Sov gott allihopa/Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0