Söndagsräddning.

img_4198 (MMS)

På söndag fortsatte jag att lasera mitt tak och efter att ha målat nån timme började jag må lite dåligt. Förstod inte varför fören Vicky ringde och frågade om jag ätit redan eller om jag ville komma och grilla med dem.. Tog en promenad dit och mådde bättre redan efter några steg i friskluften, har vädrat massor och målat med öppna fönster. Men den där lasyren verkar inte alls vara hälsosam. Man ska nog försona måla och sen sova borta några dagar. Efter en sjukt god och fin middag i kvällssolen gick jag hem och målade klart det första varvet. Sen åkte jag till mamma och somnade så skönt i det giftfria huset. Skönt. Jag är så glad att jag har en sån fin familj och så fina vänner som alltid ställer upp och tar hand om en när man behöver. Sweet/Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0