Åttisju vart har du tagit vägen nu?

img_8619 (MMS)

Min kära vän Lillanna ska gifta sig nästa sommar är det tänkt och jag ska sy eller ändra hennes klänning, hon vill hitta en gammal som vi kan sy om lite bara. Inte så lätt att välja eller komma på idéer alltid. Så i veckan var vi och provade några av brudklänningarna som min mormor har sytt på åttiotalet. Nu vet vi iaf hur den inte ska se ut. Anna har hittat världens bästa prins, de passar så fint ihop och Jonas som han heter är även han en god vän till mig. Blir en stor ära för mig att sy klänningen. Förstår mig inte riktigt på det här bildredigerings programmet än, fick inte bort de tindrande ögonen som Jonas tyckte glänste fint ihop med klänningen.. Haha, en kul kväll var det. Nu ska jag på dejt med John Blund, känner ni han? Setet dreams/Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0