Vakt djur.

img_5409 (MMS)

Den fina Ugglan fick jag i present av Markus som dealat till sig den av en god vän, när han var på Europa turné. Jag måste ta reda på om den har ett namn redan, annars må jag ju döpa den. Ugglan ska vakta mitt hus precis som Kosmos Katten vaktar Markus hus. Jag älskar ugglor, vet inte riktigt varför. De är ju så fina. Min farmor har alltid samlat på dem, det kanske kommer därifrån. Fast jag samlar mest på intressen, vad samlar du på? Nu ska jag jobba vidare, snart bara 4 timmar kvar till ledig veckan. Sweet/Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0