Helgmys.

I helgen har min kära mor haft tack fest för dem som varit med och hjälpt henne med huset. Helt gudomligt god mat serverades med gott vin, några blev lite väl sliriga. Men det hör väl till. *Speciellt om man kommer från Gällivare*
Kvällsmys på bastualtanen.
Jag hade tänkt ta på mig en klänning med slutade med finaste och skönaste Femi tröjan. Den här kommer oxå till vintern och heter Panti.
Blev en söndagspromenad upp på mitt lilla berg som ligger just bredvid. Lite lagomt blött då det varit regnigt väder länge, halkade lite på en rot och föll handlöst i mossan som fångade mig mjukt. Tack skogsguden.
Nu är det jobbvecka igen. Ledigveckan springer snabbt förbi.
Idag är jag lite lagomt avis på Emilia som befinner sig på Lofoten med fint sällskap och förhoppningsvis är omringad av fina vågor och sol. *Hoppas ni har det grymt*
Ska somna sött och drömma om de där finaste vågorna.
Sweet Dreams/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0