Duktigt.

Idag har vi unnat oss lite gofika hos Galla som fyllde år, det får man efter nästan en mil kutandes i skogen. Emilia tog täten och jag försökte haka på. Vi hittade goda bär som först såg ut som lingon men efter en nogrannare titt så var vi tvugna att kolla upp dem när vi kom hem. Stenbär eller jungfrubär som det även kallas tror jag det var. Vi kikade ut några fina lines på berget som vi ska ta till vintern. Jag börjar längta efter SNÖ nu..
Tog cyckeln ner till Galla, 8 min till stan och 14 hem. Inte alls dumt va? Dock lite mörkt, mäste fixa en lampa så jag hittar hem. Så mysigt med lite mörker om kvällen så man kan tända ljus och mysa.
Sweet/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0