Det ska vara rosa.

img_2353 (MMS)

Här kommer en bild på en av de snygga tröjorna från denna sommar kollektion. Förra veckan var jag förbi min kusin och lämnade ett gammalt smink bord som vi båda haft när vi var små. Det är blått och ska såklart målas om till rosa, så Elsa frågar sin kära mor varför hon hade ett blått sminkbord när hon var liten? Fanns det inte rosa färg på din tid? Åh vad jag älskar henne, nu vet jag varför vi leker så bra.. Nu ska jag lägga mig på min rosa prinsess kudde. Sov gott alla prinsar och prinsessor/Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0