Livet på en pinne.

I veckan har vi haft fin väder nästan varje dag. Jag har haft lite ångest för att jag jobbat natt och sovit bort nästan hela dagarna. Men jag har hunnit åka lite bräda och varit på tur med Liz och längskidorna. Vi tog liften upp, käkade frukost och mös framför brasan i Fjällstugan på Dundret sen åkte vi nerför femman vägen som är lite väl brant på sina ställen. Nu dör vi. Nej nu kör vi. Lyckades dock stå på benen hela vägen.
Rundade Björfällan på vägen tillbaka till skidstadion. Vi hade kunnat åka hela dagen om inte Liz varit tvungen att hoppa på tåget och åka hem till Göteborg.






Idag är det plusgrader ute. Jag hoppas på kallare väder och lite mer snö innan den ska smäla bort.
Nu ska jag trucka vidare i natten.

Over and out/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0