Sixten blixten


Sixten bilxten



Kära läsare jag vill presentera Sixten blixten min kära vän här i Umeå, vi rullar runt här på gatorna, känner vinden i håret, det är frihet det! Jag pluggar idrottslärare och nu de första 10 veckorna har vi rätt mkt hopp o lek i plugget; brännboll, klättra klättervägg, paddla, fotboll, orientering..livet som student är rätt shysst ibland..jag ser framemot en fin höst här i stan, men jag måste erkänna att jag saknar lite fjälluft nu när alla härliga höstfärger börjar komma, men det gäller att leva i nuet så funkar det mesta!




Vi rullar vidare..

Have fun in the sun m8s!

/Emilia :)



Kommentarer
Kennedy

haha haj5 SIXTEN!

2010-09-15 @ 21:21:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0