MAJSKOLVAR OCH PLUTANDE KVINNOLAPPAR

Ska borja att namna att det i Asien inte ar det lattaste att hitta fungerande internet...  Och det far inte heller att fa prickar pa vokalerna men hoppas ni farstar min text i allafall. Livet ar underbart nar man ar i paradiset! Har nu tagit mig igenom Kambodja, Vietnamn och ar for tillfallet pa en paradis o Railay som ligger i sodra Thailand!
Helt vita strander, ingen trafik och en man som gar pa stranden med en grill pa ett ok dar han grillar majskolvar! Nar dom e fardig grillade satter han smar och salt pa! SMASKENS! Tror jag ska sno med mig iden till Sverige och ga pa stranden i Sandviken och forsoka kranga majskolvar! Vad tror ni om det? Men far nog hoppas pa battre vader an i somras...
Om 3 dagar flygs jag vidare till Bali och surf! Fan vad jag langtar! Da ska jag hosta upp lite bilder! ( kameran blev stulen i Vietnamn sa har inga bilder for tillfallet)
Detta ar lycka i livet!
Veckans reflektion... Varfor ser tjejer sa roliga ut nar dom ska posa i bikini pa stranden framfor en kamera? Mycket plutande med lappar, indragna magar och mycket slangmed blott har! Sjukt skoj att studera! Kvinnofolket ar ett roligt och intresant folkslag!
Stora Pussar sandes till Sverige som attakerar er alla just nu!



Kommentarer
Apa

Låter som att du har det oförskämt bra!



Angående kvinnfolk med blött hår... kanske hittar du några svar eller nya funderingar här...



http://sv.wikipedia.org/wiki/Heteronormativitet

2010-09-14 @ 18:15:47
URL: http://tyskaapan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0